Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyślemy e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Czas realizacji zamówienia szacujemy osobno dla każdego zamówienia, ponieważ zależy od dostępności towaru i wybranej metody płatności oraz wybranego sposobu dostawy.

Termin otrzymania paczki to termin wysyłki oraz czas dostawy.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy oraz dnia zamówienia (dzień roboczy lub święto).

O szczegółach dotyczących realizacji Twojego zamówienia poinformujemy za pośrednictwem e-mail.

CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dostępność produktów

Zamawiane produkty wyślemy w czasie od 24 godzin do kilku dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym. Jednak  może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – wówczas poinformujemy o tym niezwłocznie.

Forma płatności

Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiast i wówczas niezwłocznie przyjmujemy zamówienie do realizacji.

Przelew bankowy – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to zwykle do dwóch dni roboczych. 

Zamówienie przyjmujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu. Potwierdzenie realizacji przelewu należy wysłać na adres info@sartrix.pl wraz ze wskazaniem numeru zamówienia.

Sposób dostawy

  • Odbiór osobisty – możliwość odbioru natychmiast po skompletowaniu zamówienia
  • Firma kurierska – D+1 (zazwyczaj kolejny dzień roboczy po nadaniu przesyłki)
  • InPost Paczkomaty 24/7 – D+1 (zwykle kolejny dzień roboczy po nadaniu przesyłki)
  • Poczta Polska – D+2 (z reguły do dwóch dni roboczych po nadaniu przesyłki)